Vi gjennomfører digitalt styremøte mandag 12. april. 2021 fra kl. 10 til kl. 14.
På grunn av koronasituasjonen gjennomføres digitalt styremøte. Interesserte tilhørere kan henvende seg til post@cultiva.no for å få lenke til møtet.
Sakspapirene er tilgjengelige på nettsiden, og protokoll fra møtet offentliggjøres så fort det er praktisk mulig etter møtet er gjennomført.
Saksliste:
1. Godkjenning av saksliste og gjennomgang av habilitet
2. Beslutningssaker
18/21 Status kapitalforvaltning
19/21 Statusrapport kommmunikasjonsplan
3. Diskusjonssaker
20/21 Forberedelse utlysning for å sikre arbeidsplasser
21/21 Skippergata 24 B
4. Oppfølgingssaker
22/21 Sak om kunstgress
23/21 Endring av vedtektenes § 6, 1. ledd
5. Orienteringssaker
24/21 Korona 3 - program inkl. fagprogram
25/21 Møter og henvendelser
26/21 GDPR
27/21 Diverse orienteringer fra administrasjonen
6. Eventuelt